Mobofis’e Geçen Şirketler Neler Söylüyor?
Mobofis’e geçen şirketlerin deneyimleri ve ortak yorumlarıyla İK süreçlerinde şeffaflık, hız ve verimlilik sağlayan çözümleri bu yazımızda keşfedin.
Mobofis ile şirket içi masraflarınızı kolayca takip edebilir, onay süreçlerini dijital ortamda hızlıca tamamlayabilirsiniz. Masraf türü, tutar ve fatura gibi detayları tek ekrandan yönetebilirsiniz.
Çalışanlarınız, yaptıkları iş harcamalarını tutar, para birimi, masraf türü ve fatura bilgileriyle birlikte kolayca sisteme girebilir. Masraf talepleri hızlıca hazırlanır ve takibi kolaylaşır.
Tüm masraf bilgilerini eksiksiz ekleyebilirsiniz.
Masrafları türlerine göre sınıflandırabilirsiniz.
Gelen masraf taleplerini hızlıca onaylayabilir, süreci dijital ortamda takip edebilir ve onaylanan harcamaları kategori, tutar ya da tarihe göre kolayca raporlayabilirsiniz.
Taleplerinizi web veya mobil üzerinden hızla onaylayabilirsiniz.
Onaylanan masrafları kategori, tutar veya tarih bazında kolayca raporlayabilirsiniz.
Tüm masraf hareketlerini sistemli ve denetlenebilir şekilde yönetebilirsiniz.
Çalışanlarınızın masraf taleplerini anında inceleyip onaylayabilirsiniz.
Tüm harcamaları tek panelden kontrol altında tutabilirsiniz.
Otomatik onay süreçleri sayesinde zamandan kazanabilirsiniz.
Masrafları türüne, tarihine ve tutarına göre detaylı şekilde raporlayabilirsiniz.
Mobofis’e geçen şirketlerin deneyimleri ve ortak yorumlarıyla İK süreçlerinde şeffaflık, hız ve verimlilik sağlayan çözümleri bu yazımızda keşfedin.
İş seyahatlerinde masraf yönetimi artık daha kolay! Seyahat avansı nedir, nasıl talep edilir ve Mobofis ile avans süreçlerini hızlıca yönetmenin yollarını bu yazıda keşfedin.
Mobofis Avans Yönetimi ile avans taleplerinde manuel işlemleri azaltın, süreci hızlandırın ve hataları ortadan kaldırın.
Masraf onay süreçlerini hızlandırmanın yollarını keşfedin. Dijital çözümlerle iş akışınızı kolaylaştır.
Masraf yönetiminde en sık yapılan 7 hatayı ve çözüm yollarını keşfedin. Dijital yöntemlerle sürecinizi hızlandırın, maliyetleri azaltın.
İş seyahatlerinde masraf yönetimini dijitalleştirerek süreçleri hızlandırmanın ve kolaylaştırmanın pratik yolları.
15 gün boyunca ücretsiz deneyin, kredi kartı gerekmez.