logo

Personel Yönetimi

Mobofis ile çalışanlarınızın mesai giriş-çıkış saatleri, çalışma süreleri, fazla mesailerini ve izin durumlarını otomatik olarak takip edebilirsiniz.

hero image hero image

Özlük Bilgileri Yönetimi

Personelinizin özlük bilgilerini dijital ortamda kaydedebilir, güncelleyebilir ve yönetebilirsiniz.

  • Kişisel Bilgiler

    Çalışanlarınızın iletişim, işe başlama, eğitim, sertifika, banka ve sağlık bilgilerini güncel tutabilirsiniz.

  • Özlük Bilgileri

    Personelinizin iş sözleşmeleri, çalışma geçmişi ve yasal belgelerini güvenle yönetebilirsiniz.

feature-image

Pozisyon Değişikliği

Çalışanlarınızın pozisyon değişikliklerini kolayca takip edebilir, terfi ve rol değişikliklerini etkili bir şekilde yönetebilirsiniz.

  • Terfi

    Terfi süreçlerini şeffaf ve düzenli bir şekilde yönetebilirsiniz.

  • Esnek Planlama

    Pozisyon değişikliklerini ihtiyaçlara göre kolayca planlayabilirsiniz.

feature-image

Dosya Yönetimi

Çalışanlara ait tüm belgeleri dijital ortamda düzenli bir şekilde saklayabilir, dilediğinizde dosya ve klasörleri çalışanlarınızla güvenle paylaşabilirsiniz.

  • Düzenli Arşivleme

    Çalışanlara ait belgeleri klasörler oluşturarak organize edin.

  • Güvenli Paylaşım

    Yetkilendirme seçenekleriyle dosyaları çalışanlarla kolayca paylaşın.

feature-image

Avantajları Neler?

İletişim bilgileri, okul geçmişi, sağlık bilgileri gibi kritik verileri dijital ortamda düzenleyip her an güncel tutabilirsiniz.

Personel bilgileriniz, yüksek güvenlik önlemleriyle korunur ve sadece yetkili kişiler tarafından erişilebilir.

Çalışanların terfi, görev değişiklikleri gibi pozisyon değişimlerini kolayca yönetebilirsiniz.

Dijital ortamda tüm işlemleri takip ederek kağıt kullanımını azaltır ve verimliliği artırırsınız.